Friday, April 8, 2011

Heliza Helmi - Cuma Aku



lagu comel , video comel dan orang nya pun comel kan ?
jom layan sama-sama..
lagu ciptaan heliza sendiri


Thursday, April 7, 2011

MISS MALAYSIA PAHANG 2010 ?

  video
SK? hairan dan pelik, macam mana  la event seperti ini boleh 
di adakan..
kenapa di namakan MISS MALAYSIA PAHANG?
kenapa bukan MISS BAPUK MALAYSIA PAHANG ker?
walau apa pun nama acara ni,SK? langsung tak setuju program seperti ini di adakan..
secara tak langsung di adakan program seperti ini,kita bukan sahaja menggalakkan GOLONGAN ini 
bertambah ramai dan berleluasa ke peringkat yang lebih luas..
kesan nya pada negara seperti kita yg majoriti menganuti agama Islam sangat lah negatif..
sakit perut SK? tengok video ni,dengan adegan dan pakaian yang tak senonoh, walaupun mereka ini 
golongan lelaki yg tak berapa sejati..
kalau ada yang dah buang SENJATA tu tak tahu la nak cakap apa..
kelakar pu ada,siap mengaku mendapat galakan daripada ibubapa,adik-beradik dan tak lupa 
juga si SUAMI!!
kak Noraniza Idris pun ada,siap bagi komen lagi...
"mereka cukup bagus dan ada pakej...."
PAKEJ?
akak nak ker anak akak jd macam mereka ni?
huhu...korang nilai la sendiri..
kita doakan MEREKA ini ikut jalan yang diredhai ALLAH SWT..