Saturday, January 29, 2011

Friday, January 28, 2011

KOREK HIDUNG..


mmmmm...korek taik hidung samapi keluar kat mata...
boleh buang tahi mata sekali...

TENDANG BELAKANG..


''woi....apa ni ? nak betul tali kasut pun kene tendang?''

AIR PANCUT..


Oit...minum air apa tu?


PENGANTIN ZOMBIE...


ni penduduk kg pisang kot..
anak buah Mamat Khalid..

KAHWIN TEPI PANTAI..


ni nak berjimat la ni kahwin cam ni..
pengantin lelaki sempoi jer pakai jeans pendek..
huhu..

PENGANTIN BERBAJU DAN SEPARUH BOGEL..


kenapa lah pengantin perempuan ni pakai macam nih..
permintaan pengantin lelaki ker?
mmmmm...x tau lah saya..

PENGANTIN GOTHIC...



SIDE MIRROR..

teknologi baru..
side mirror untuk pembonceng motosikal...
huhu

SARDIN BABI...


OINK..OINK...
terhimpit-himpit babi pink nih..
macam tin sardin
oink..oink...

2 BIJI TEMBIKAI


''mana satu yg terbaik bang?''


MUNTAH NAIK ROLLER COASTER


haha...sampai muntah-muntah mat salleh ni
yekkk...

ZIPKAN LIDAH..HUKUMAN ORANG MULUT CELUPAR...


kalau kita zip mulut, terus x boleh bercakap kan?
kalu zip lidah?

Thursday, January 27, 2011

BENDERA HOLLAND VS BENDERA INDONESIA



Ini ialah bendera negara Holland/Netherland atau pun kita kenal dengan nama Belanda.
Ape kaitan nya degan Indonesia?
owh..dulu Belanda jajah Indonesia..
ok...sekarang cuba kita buang or 'cut' warna biru pada bendera Belanda...

HASILNYA...
^
^
^
^
Bendera Indonesia /Sang Merah Putih



Tapi Sang Merah Putih juga ada kaitan dengan bendera Majapahit..
di bawah ni pula bendera Majapahit..


Pasti ada kaitan antara ketiga-tiga bendera ni?
huhu..

Wednesday, January 26, 2011

JEPUN MELANGKAH KE PERINGKAT AKHIR PIALA ASIA

Akhirnya kemenangan berpihak kepada pasukan Jepun, menerusi sepakan penalti 3-0.Setelah bermain 120 minit masa tambahan setelah terikat 2-2.






Jepun akan bertemu pemenang diantara Uzbekistan atau Australia nanti pada peringkat akhir Piala Asia Doha..

SK? predict Jepun akan bertemu Australia nanti... :)


Tuesday, January 25, 2011

LADY GAGA SEBELUM POPULAR


video

Video ini dirakam pada tahun 2006..
Siapa yg kenal Lady Gaga pada tahun 2006?

MAKAN SETIAP 15 MINIT ?


Ini bukan gambar edit photoshop ok...
ini gambar betul ..
Ini ialah Lizzie Velasquez, 21, dari Texas,AS.
Lizzie menderita sindrom langka yang aneh yang menyebabkan hilang berat badan, harus makan setiap 15 minit agar tetap hidup.
Lizzie merupakan seorang pelajar komunikasi,hanya seberat 25.4 kg dan hampir 100% tiada lemak.Tetapi dia bukan anoreksia.
Makan hampir 60 hidangan sehari, 5,000 - 8,000 kalori.
Lizzie dilahirkan 4 minggu awal,dan doktor mendapati ada cairan ketuban melindungi minimal di rahim.
Doktor-doktor pakar tidak dapat mengubati penyakit Lizzie,dan kes ini menarik perhatian doktor seluruh dunia.

Lizzie berkata: "Saya timbang berat secara teratur dan jika berat bertambah walaupun 1 pound,saya benar-benar bersemangat. Saya makan setiap 15-20 minit untuk menjaga tahap tenaga . Saya makan porsi kecil kerepek, gula-gula, coklat, pizza, ayam, kuih, donat, aiskrim, mie dan tart sepanjang hari, jadi saya rasa cukup kesal jika orang-orang menuduh saya menjadi anoreksia. Ketika saya bertemu kenalan baru,saya akan berkata: "Hai, saya Lizzie dan saya punya sindrom langka, saya bukan anoreksia '".



Lizzie mempunyai mata berwarna coklat, tetapi ketika umurnya 4 tahun, mata kanan nya telah bertukar warna dan menjadi buta.


Lizzie bersama adik lelaki Chris, 12, dan adik perempuan Marina, 15, kedua-dua nya dilahirkan normal.



SK? - bersyukur lah ketika kita sihat ni

IBU TERMUDA DI DUNIA


Linda Madina adalah gadis termuda yang pernah melahirkan bayi.
Dia
hanya 5 tahun, 7 bulan, dan 21 hari ketika 2,7 kg-nya (6,0 lb) Gerardo,anaknya lahir.
Pada mulanya, orang tuanya melihat peningkatan abnormal dari perutnya,
ia
dianggap mempunyai tumor tetapi ketika Linda dibawa ke hospital, di sana mereka dapat tahu tentang kehamilannya.
misteri
itu masih belum ditemui tentang ayah Gerardo. Baik ibu dan anak meninggal dunia pada usia 40 dan 76 masing-masing.

NENEK 94 TAHUN DENGAN MARIJUANA







Nenek ni terkantoi setelah memasuki Negolas ( Arizona ).
bersama-sama dengan nenek tu ialah bungkusan belacan...
5 kg belacan..
bukan lah..
5KG MARIJUANA..
kalau kat Malaysia da kene gantung kot?

MR AND MRS SHERK



KAHWIN DENGAN 'ALIEN'..


Ada sesiapa nak kahwin dengan alien? :)

KELUHAN LEPAT...





Moga Allah memberi petunjuk kepada pihak yang benar dan salah..

APA CERITA FASHA?

Nora bukan dalang

Oleh Rudy Imran Shamsudin
imran@hmetro.com.my

KINI HANYA KENANGAN...Fasha dan Jejai ketika menjalin hubungan.
KINI HANYA KENANGAN...Fasha dan Jejai ketika menjalin hubungan.

KUALA LUMPUR: Selepas sekian lama mengambil sikap tunggu dan lihat, Rizal Ashram Ramli, 34, atau Jejai semalam mengesahkan hubungannya dengan pelakon Fasha Sandha sudah berakhir dan pada masa sama menegaskan bekas isterinya, Nora Danish sama sekali tiada kaitan dengan perpisahan itu.

“Dia (Nora Danish) tidak pernah masuk campur urusan peribadi saya. Apa yang berlaku antara saya dan Fasha sehingga menyebabkan kami berpisah tiada kena mengena dengan orang lain,” katanya menerusi e-mel yang dihantar kepada wartawan Harian Metro, semalam.

Kenyataan Jejai itu sekali gus menamatkan teka-teki yang sebelum ini dicetuskan Fasha atau nama sebenarnya Nur Fasha Sandha Hassan, 27, apabila berkata hanya dia dan Jejai yang tahu mengenai status terkini perhubungan cinta mereka.

Kiriman e-mel Jejai itu juga secara tidak langsung membersihkan nama Nora atau nama sebenarnya Nora Danish Mohd Hanif, 29, yang sebelum ini didakwa menggunakan keluarga bekas mentuanya untuk memutuskan hubungan Jejai dan Fasha.

Jejai berkata, dia terpaksa membuat kenyataan dan penjelasan mengenai status perhubungannya dengan Fasha berikutan terlalu banyak fakta tidak betul mengenai mereka diperkatakan media dan di Internet, biarpun dalam bentuk gosip.

“Walaupun dalam penulisan (gosip di akhbar) tidak menamakan artis berkenaan, tapi sesiapa yang membaca pasti akan mengetahui siapa artis yang dimaksudkan. Sebenarnya ia tidak pernah berlaku seperti ditulis.


“Dakwaan dia (Nora Danish) menggunakan keluarga saya untuk memisahkan (saya dan Fasha) tidak pernah berlaku. Apa yang berlaku dalam keluarga saya, saya tahu semuanya,” kata Jejai menerusi e-melnya.

Jejai turut menegaskan dakwaan mengatakan Nora gila talak amat keterlaluan.

“Saya pasti dia (Nora Danish) tidak pernah gila talak. Dia sedang mengenali seseorang, malahan saya mengenali lelaki itu. Dia seorang yang baik dan dihormati. Fasha juga tidak pernah mengugut saya. Itu adalah pasti. Dia bukan seorang yang berkelakuan begitu,” katanya.

Jejai turut menegaskan kenyataan diberikan mengenai isu perhubungan cintanya itu yang terakhir dan berharap ia tidak lagi diperkatakan atau ada pihak cuba menjadikan ia sebagai satu isu.

-dr sumber Metro

PELAJAR HISTERIA JILAT DARAH SENDIRI



ANGGOTA bomba cuba menyelamatkan pelajar yang diserang histeria di Sekolah Menengah Kebangsaan Abu Bakar di Temerloh semalam.


TEMERLOH - Para pelajar dan guru Sekolah Menengah Kebangsaan Abu Bakar di sini semalam melalui detik seram dan cemas apabila bukan saja terkejut dengan serangan histeria terhadap seorang pelajar perempuan malah menyaksikan cubaan membunuh diri oleh pelajar itu.

Selain gempar dengan tindakan pelajar tingkatan tiga pada pukul 8.30 pagi itu, lebih 1,000 pelajar termasuk kakitangan sekolah itu juga merasa seram menyaksikan bagaimana pelajar itu menjilat darah di tapak tangannya yang luka dipercayai terkena cermin tingkap.

Kejadian berlaku apabila mangsa yang berada di dalam kelasnya yang terletak di tingkat dua bangunan itu tiba-tiba menjerit-jerit mengatakan dia hendak terjun dari kelasnya yang mempunyai ketinggian lapan meter itu.

Lebih cemas apabila mangsa kemudian dapat melompat ke balkoni melalui tingkap kelasnya selepas setengah jam menjerit-jerit.

Keadaan bertambah kecoh apabila mangsa berlari-lari di sepanjang balkoni itu sebelum berdiri di hujung balkoni sambil mendepakan kedua-dua belah tangan.

dr sumber Kosmo

Monday, January 24, 2011

THE GOOD,THE BAD,THE WEIRD FILEM KOBOI KOREA ?

Pernah tengok filem koboi korea?

The Good, the Bad, the Weird (2008)

Joheun nom nabbeun nom isanghan nom

Filem ini adalah ilham daripada , 'The Good,The Bad and The Ugly (1966) Sergio Leone.
Lakonan Clint Eastwood, hero koboi spagetti yg selalu cool ..
Patut la jalan cerita dan watak lebih krng jer..


Watak utama :


Plot cerita kedua-dua filem ini lebih kurang sama sahaja.Menonjolkan 3 watak/hero sifat yang berbeza.
Berlaku pada zaman perang dan berebut harta misteri..
Tapi, filem TG,TB,TW ini menonjol sgt watak hero yg agak 'tipu'..
Apa-apa pun kita layan.....