Tuesday, May 17, 2011

KEGUNAAN KOTAK ROKOK.


 Apa kegunaan kotak rokok ?
para perokok di luar saya,da habis rokok tu jangan di buang kotak rokok..
ada guna nya kotak rokok nih..

anda boleh menampal luka pembedahan dengan kotak rokok nih..
haha..jangan buat pulak macam tu..hehe


SK? sebenarnya nak bercerita tentang seorang warga China ni,
Rao Jiacang..
akibat kesempitan hidup dan tiada wang untuk pembedahan,
dia menampal luka pada bahagian jantung dengan menggunakan
kotak rokok..
sungguh pun begitu dia masih boleh hidup sejak 10 tahun dia
menggunakan cara ini..

Namun sekarang, dia sangat terdesak untuk mencari penderma
untuk rawatan dan pembedahan yang lebih sempurna..





 
ukuran lubang 7.3 inch

sumber dan lebih info SINI

4 comments:

Miss Shikio said...

errkkk! sgt menakutkan lah

eheheh

FIRDAUS HUSAIN said...

errrrkkk..sy pun xnak..

Syuxer said...

yarkkhhh..ngeri beb..cmnerla dia boleh hidup lama gila..

cik aisha said...

kesiannye kat dia...mesti sgt miskin smpai guna kotak rokok tampal..:(